Za każdą firmą stoi człowiek z własną historią. To doświadczenie, wartości i idee, które należy przedstawić światu. Giganci: Apple, Microsoft czy Mercedes opowiadają o swoich produktach, wartościach i zrealizowanych marzeniach przez historie zadowolonych klientów, opowieść marki oraz człowieka, któremu przyświeca idea.

OPOWIADAJ

INSPIRUJ

ZARABIAJ

„Sztuka skutecznej sprzedaży opiera się na umiejętnej komunikacji z klientem oraz stuprocentowym przekonaniu do produktu, który oferujesz”

Tomasz Telej

Zapraszam do wzięcia udziału w trzydniowych warsztatach

Storytelling Sales Power

Storytelling Sales Power

W trakcie którego:

POZNASZ

Czym jest storytelling w sprzedaży oraz kiedy i jak z go stosować w rozmowie z klientem

Modele storytellingowe na bazie których wypracujesz własne inspirujące historie wpisane w prezentację sprzedażową

Jak opowiadać, żeby przekonywać oraz inspirować do Twoich rozwiązań

ZDOBĘDZIESZ
UMIEJĘTNOŚĆ

Budowania historii sprzedażowych w oparciu o dwa modele storytellingowe

Tworzenia krótkich historii dopasowanych do potrzeb klienta

Tworzenia inspirujących prezentacji w oparciu o pięciostopniowy model prezentacji

DOŚWIADCZYSZ

Moc opowiadanych opowieści w prezentowaniu oferty sprzedażowej

Jak opowiadać, żeby przyciągać uwagę i skupiać uważność swojego słuchacza

Jak opowiadać, co opowiadać i kiedy opowiadać historie w kontakcie z klientem

Doświadczysz czym jest język wpływu, który skutecznie pozwoli Ci komunikować się z klientem i przekonywać do własnych idei oraz produktów wykorzystując do tego moc opowiadanych historii.

Program trzydniowych warsztatów
Storytelling Sales Power

Dzień pierwszy

  • Storytelling w sprzedaży – czym jest, kiedy, komu i jak opowiadać
  • Komunikacja wpływu w oparciu o kluczowe potrzeby psychologiczne klienta – jak budować historie dopasowane do profilu klienta, jego potrzeb oraz sytemu wartości
  • Historie, które inspirują – jak budować historie, na co zwrócić uwagę w kontakcie z klientem
  • Happy Client – kim jest mój klient, jak mu pomagam, jak rozwiązuję jego problemy – budowanie historii zadowolonych klientów

Dzień drugi

  • Lingwistyka w storytellingu – jak budować przekaz, który inspiruje oraz pobudza do refleksji
  • Sztuka perswazji w wystąpieniach biznesowych – mowa werbalna i niewerbalna, kotwiczenie emocji
  • Historia grzechu zaniechania – co mogę stracić jak nie skorzystam z Twojej oferty
  • Wprowadzenie do prezentacji sprzedażowych z wykorzystaniem storytellingu
  • Pięciostopniowy model prezentacji sprzedażowej – jak budować prezentacje sprzedażową wykorzystując do tego inspirujące historie

Dzień trzeci

  • Prezentacja, która inspiruje – na co zwracać uwagę w bezpośrednim kontakcie z klientem
  • Wystąpienia biznesowe – jak prezentować, żeby budować zainteresowanie prezentowaną ofertą oraz utrzymać uważność klienta na wysokim poziomie energii
  • Podsumowanie – każdy z uczestników prezentuje własną ofertę sprzedażową wykorzystując poznane narzędzia, historie oraz przygotowaną prezentacje sprzedażową.

Z KIM BĘDZIESZ PRACOWAŁ:

Tomasz Telej

Trener biznesu, coach, storyteller, przedsiębiorca z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w sprzedaży, Pomaga przedsiębiorcom oraz handlowcom budować większą pewność siebie w sprzedaży, tworzyć kreatywne prezentacje biznesowe, w które wpisane są inspirujące historie. Uczy, jak prezentować siebie oraz swoje produkty potencjalnym klientom tak, żeby przekaz był ciekawy i zachęcał do skorzystania z rozwiązań, które są prezentowane. Pomaga wdrażać storytelling w proces sprzedaży i marketingu oraz budować większą rozpoznawalność na konkurencyjnym rynku. Pasjonat japońskich sztuk walki, twórca programu „Czarny Pas w Sprzedaży”.

Monika Andrulewicz

Monika Andrulewicz

Tworzy opowieści biznesowe. Pomaga przedsiębiorcom opowiadać o swoich produktach, firmach i markach tak, by to klienci sami ich znajdowali. Robi to, ponieważ wie jak bardzo skraca się dystans, kiedy opowieść pobudza zmysły, tworzy w głowie obrazy i wywołuje emocje. A w tej małej przestrzeni między firmą a klientem wytwarza się magiczny klej, który wiąże ich na bardzo długo.

Dla kogo skierowane są trzydniowe warsztaty

Storytelling Sales Power

  • Dla osób, które na co dzień sprzedają, przekonują do własnych produktów, idei, pomysłów.

  • Dla osób, które na co dzień mają kontakt z klientem,

  • Dla przedsiębiorców prowadzących własną działalność gospodarczą.

  • Dla menedżerów sprzedaży oraz liderów zespołów sprzedażowych.

Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w trzydniowych warsztatach

STORYTELLING
SALES POWER

Storytelling Sales Power

  • Trzy dni warsztatowe w trakcie których poznajesz praktyczne zastosowanie storytellingu w sprzedaży

  • Dwóch trenerów prowadzących

  • Trzy dni treningu z wystąpień biznesowych przed grupą uczestników

  • Konstruktywna informacja zwrotna dzięki której udoskonalasz swoją prezentację

  • Materiały w postaci skryptu

  • Zamknięta grupa na Facebooku

  • Przerwy kawowe oraz drobny poczęstunek

Cena 3750 zł netto/brutto za osobę

Łódź 26-28 kwietnia

Lublin 24-26 maja

Weź udział w pełnej Akademii Storytellingu Biznesowego i uzyskaj 20% rabatu. Co zyskujesz biorąc udział w pełnym programie:

  • Udział w trzydniowych warsztatach Story Development
  • Udział w trzydniowych warsztatach Storytelling Sales Power
  • Dwie godziny webinarów poświęconych pisaniu historii w trakcie których omówimy Twoje opisane historie – dostaniesz korektę napisanej historii
  • Wsparcie merytoryczne w przygotowaniu prezentacji sprzedażowej – godzina konsultacji online
  • Od 80 % do 100% refundacji udziału w programie – skontaktuj się i dowiedz się więcej na temat refundacji

Twoja inwestycja – 6250 zł netto/brutto

Skorzystaj z refundacji od 80 do 100% wartości szkolenia

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Masz pytania – napisz do nas lub zadzwoń

Masz pytania – napisz do nas lub zadzwoń


Tomasz Telej
Tel. 604 991 228

Tomasz Telej
Tel. 604 991 228