Za każdą firmą stoi człowiek z własną historią. To doświadczenie, wartości i idee, które należy przedstawić światu. Giganci: Apple, Microsoft czy Mercedes opowiadają o swoich produktach, wartościach i zrealizowanych marzeniach przez historie zadowolonych klientów, opowieść marki oraz człowieka, któremu przyświeca idea.

OPOWIADAJ

PREZENTUJ

INSPIRUJ

W marketingu, prezentacji czy bezpośredniej rozmowie z klientem kluczem jest umiejętność inspirowania, prezentowania realnych korzyści, jakie można zyskać korzystając z produktu czy rozwiązań firmy. Kreowanie obrazów w głowie klienta pozwala mu doświadczyć, poczuć oraz zobaczyć jak jego życie może się zmienić, kiedy zastosuje rozwiązania o których słyszy.

„1000 piosenek w Twojej kieszeni”

Takich słów użył Steve Jobs, kiedy po raz pierwszy pokazał światu IPoda.

Przedstaw światu własną historię

podziel się doświadczeniem, inspiruj
i buduj mocną więź ze swoimi klientami.

Wykorzystaj do tego jedyny na rynku trzydniowy program szkoleniowy:

STORY DEVELOPMENT

W trakcie którego:

POZNASZ

Czym jest storytelling oraz jak wykorzystać narrację w prezentacji

Model, w którym nauczysz się jak pisać i opowiadać inspirujące historie, w których Ty jesteś bohaterem oraz te, w których bohaterem jest Twój klient

Jak opowiadać, żeby przekonywać oraz inspirować do Twoich rozwiązań

ZDOBĘDZIESZ
UMIEJĘTNOŚĆ

Tworzenia i opowiadania historii, które budują ciekawość oraz inspirują Twojego słuchacza do Twoich rozwiązań

Wystąpień publicznych i biznesowych, w trakcie których w interesujący sposób będziesz prezentować siebie oraz własną ofertę

Opowiadania historii wzbudzając u swoich słuchaczy emocje oraz zaangażowanie

DOŚWIADCZYSZ

Jak opowiadać, żeby przyciągać uwagę i skupiać uważność swojego słuchacza

Jak wykorzystywać w prezentacji mowę werbalną i niewerbalną oraz jak zarządzać emocjami swoich słuchaczy

Jak radzić sobie ze stresem podczas prezentacji własnej oferty oraz budować więź ze swoimi słuchaczami

Program trzydniowych warsztatów
Story Development

Dzień pierwszy

  • Sztuka storytellingu – czym jest storytelling oraz jakie są rodzaje opowieści
  • Historie, które angażują – jak krok po kroku budować historie, które inspirują Twoich słuchaczy
  • Storytelling pisany – zasady pisania historii
  • Twoja pierwsza historia, ta w której jesteś bohaterem – „Moja podróż Bohatera”

Dzień drugi

  • Sztuka wystąpień biznesowych – jak zarządzać sceną oraz energią uczestników
  • Psychologia zastosowania opowieści w prezentacji oraz wystąpieniach biznesowych
  • Storytelling Power Speech – jak zbudować inspirujący przekaz w formie prezentacji z wykorzystaniem historii

Dzień trzeci

  • Metafora w prezentacji – czyli jak wzmocnić przekaz, który na długo zapamięta mój słuchacz
  • Każdy z uczestników prezentuje własną mowę windową wykorzystując poznane narzędzia, historie oraz przygotowaną prezentacje.
  • Podsumowanie trzech dni warsztatów

Z KIM BĘDZIESZ PRACOWAŁ:

Tomasz Telej

Trener biznesu, coach, storyteller, przedsiębiorca z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w sprzedaży, Pomaga przedsiębiorcom oraz handlowcom budować większą pewność siebie w sprzedaży, tworzyć kreatywne prezentacje biznesowe, w które wpisane są inspirujące historie. Uczy, jak prezentować siebie oraz swoje produkty potencjalnym klientom tak, żeby przekaz był ciekawy i zachęcał do skorzystania z rozwiązań, które są prezentowane. Pomaga wdrażać storytelling w proces sprzedaży i marketingu oraz budować większą rozpoznawalność na konkurencyjnym rynku. Pasjonat japońskich sztuk walki, twórca programu „Czarny Pas w Sprzedaży”.

Monika Andrulewicz

Monika Andrulewicz

Tworzy opowieści biznesowe. Pomaga przedsiębiorcom opowiadać o swoich produktach, firmach i markach tak, by to klienci sami ich znajdowali. Robi to, ponieważ wie jak bardzo skraca się dystans, kiedy opowieść pobudza zmysły, tworzy w głowie obrazy i wywołuje emocje. A w tej małej przestrzeni między firmą a klientem wytwarza się magiczny klej, który wiąże ich na bardzo długo.

Dla kogo skierowane są trzydniowe warsztaty

Story Development

  • Dla osób, które na co dzień sprzedają, przekonują do własnych produktów, idei, pomysłów.

  • Dla osób, które na co dzień mają kontakt z klientem,

  • Dla przedsiębiorców prowadzących własną działalność gospodarczą.

  • Dla menedżerów sprzedaży oraz liderów zespołów sprzedażowych.

Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w trzydniowych warsztatach

STORY DEVELOPMENT

  • Trzy dni warsztatowe w trakcie których poznajesz praktyczne zastosowanie storytellingu w sprzedaży

  • Dwóch trenerów prowadzących

  • Trzy dni treningu z wystąpień biznesowych przed grupą uczestników

  • Konstruktywna informacja zwrotna dzięki której udoskonalasz swoją prezentację

  • Materiały w postaci skryptu

  • Zamknięta grupa na Facebooku

  • Przerwy kawowe oraz drobny poczęstunek

Cena 3750 zł netto/brutto za osobę

Łódź 12 -14 kwietnia

Lublin 17 -19 maja

Weź udział w pełnej Akademii Storytlingu Biznesowego i uzyskaj 20% rabatu. Co zyskujesz biorąc udział w pełnym programie:

  • Udział w trzydniowych warsztatach Story Development
  • Udział w trzydniowych warsztatach Storytelling Sales Power
  • Dwie godziny webinarów poświęconych pisaniu historii w trakcie których omówimy Twoje opisane historie – dostaniesz korektę napisanej historii
  • Wsparcie merytoryczne w przygotowaniu prezentacji sprzedażowej – godzina konsultacji online
  • Od 80 % do 100% refundacji udziału w programie – skontaktuj się i dowiedz się więcej na temat refundacji

Twoja inwestycja – 6250 zł netto/brutto

Skorzystaj z refundacji od 80 do 100% wartości szkolenia

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Masz pytania – napisz do nas lub zadzwoń


Tomasz Telej
Tel. 604 991 228

Tomasz Telej
Tel. 604 991 228