„ Zapisz to, co powiedziałeś – powiedz to, co napisałeś… ”

Tylko takie połącznie daje moc i skuteczność. Spójność opisów z tym, co zostaje opowiedziane daje poczucie harmonii. Dlatego mówca rozpoczął współpracę z osobą, która pisze i nadaje ostateczny szlif słowom.

Zrozumieliśmy, że połączenie dobrego opowiadania historii z zapisaniem ich tworzy naprawdę silną markę. Miesiące szkoleń i praktyki przekonały nas, że tak się dzieje, że to działa. Każde z nas wyrosło z innej szkoły Sorytellingu.

Tomasz

Łączy łatwość mówienia ze skutecznością sprzedawcy i uczy tworzyć opowieści, które poprzez emocje – docierają do serc, łączą klientów i sprzedawców na długie lata związkiem potrzeb i spełnianych obietnic.

Uczy jak mówić, by to, co ważne przemówiło do rozmówcy, by zabrał wraz z ideą, czy kupowanym towarem obrazy i uczucia.

Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży. Przez sześć lat prowadził Instytut Kosmetyczny w Lublinie. Na dzień dzisiejszy współtworzy projekt StoryWay oraz zarządza grupą kilkudziesięciu handlowców w branży sprzedaży bezpośredniej.

W sprzedaży stosuję zasadę: OpowiadajInspirujSprzedawaj

Monika Andrulewicz

Monika

Korzystając z polonistycznej pasji wydobywa ze słów to, co kryje się głębiej niż pierwsza myśl. Nadaje im kształt i pokazuje, że pisanie tego, co kryje się w człowieku jest nie tylko łatwe, ale bardzo przyjemne. Czuwa nad kształtem Twojej opowieści, by żadna zbłąkana niepoprawność, nie zburzyła tego, co kryje głowa i serce.

Storyway

Tworzymy zespół. Dla Ciebie…

Tworzymy zespół. Dla Ciebie. Chcemy bowiem, byś miał świadomość, że storytellingowe historie, które masz w sercu i wypowiadasz w różnych miejscach i do różnych osób – mogły zostać zapisane. Dlatego wspieramy Cię razem, dając to, co dwoje doświadczonych trenerów może dać Ci najlepszego. Nie tylko wiedzę, ale także bogate doświadczenie i moc historii, które działają cuda.

StoryWay to zatem sposób opowiadania. Mówiony i pisany. Taki, by każdy znalazł w nim swoją historię i sposób na nią, by świadomie docierał do słuchaczy, klientów i przyjaciół przekazem, w który działa najmocniej.